Breu descripció de l’oferta:
Important empresa alimentària catalana busca un EXPORT MANAGER pels països musulmans. Imprescindible parlar àrab i un bon nivell d’anglès Disponibilitat per viatjar. Projecte molt interessantFuncions:
La vacant està ubicada dins una Grup empresarial català del sector alimentari i concretament per la seva divisió càrnica (Halal). Es tracta d’introduir els productes de l’empresa (carn de vedella) als mercats musulmans. (empresa amb certificació Halal)Això significa en una primera fase una feina d’introducció i presentació i prospecció de nous clients. Planificar i coordinar les vendes, respectant les necessitats dels clients i els pressupostos previstos per la companyia. Administrar les queixes dels clients i la resolució de problemes. Dur a terme investigacions de mercat i realitzar anàlisis de competència.El tipus de client va des de cadenes de supermercats, majoristes, importadors, etc.Caldrà disponibilitat per viatjar un 50% del temps total aproximadament. Cal tenir en compte que hi haurà viatges més curts, tipus Marroc, Argèlia, etc o viatges més llargs, tipus Indonèsia, MalaisiaNivell d’estudis acabats:
Graduat/ada amb titulació de Altres (valorable)
Enginyeria Tècnica amb titulació de Altres (valorable)
COU (valorable)
BUP (valorable)
Llicenciat amb titulació de Altres (valorable)
Diplomatura amb titulació de Altres (valorable)
Idiomes:
Temps d’experiència:
més de 2 anys
Experiència:
cal aportar experiència comercial amb països islàmics, no cal que sigui en alimentació concretament, tot i que seria molt valorable
Carnets de conduir:
B
Altres requisits:
– Cal parlar àrab i un bon nivell d’anglès-Persona íntegra i honesta, acostumada a treballar per objectius- Capacitat per integrar-se en un equip, format pel director comercial i una altra persona amb tasques més de suport administratiu exclusivament pel mercat musulmà- Visió empresarial- Forma de treballar clara i transparent, documentada, que no generi dubtes- Disponibilitat per viatjar un 50% del temps aproximadament